برای پی بردن به پاسخ این سوال اندک جستجویی حتی در تاریخ معاصر جوینده را کفایت می‌نماید و حقایق را برای وی به روشنی هویدا می‌سازد.

با اندک آگاهی‌ای از تاریخ آمریکا پی می‌بریم که چیزی بیش از 300 سال از عمر پایه‌گذاری این کشور بر اجساد میلیون‌ها نفر از ساکنان بومی آن سرزمین نمی‌گذرد ملتی که به طور کامل قلع و قم گردیدند، اما از همان دوران هنگام مواجهه با سرخ‌پوستان بومی آن سرزمین ترسو و بزدلی آنان نمایان گردیده به طوری که همیشه از رویارویی با ساکنان اصلی آن سرزمین در ترس و هراس بودند، و این ترس و هراس در عصر کنونی هم زمانی که کماندوها و تکاروان آمریکایی به اسارت نیروهای ایرانی در آمدند مشاهده گردید بطوری که این ابرقهرمانان خیالی شلوارهای خود را کثیف نمودند.

با گذر از این مقطع از آن زمان تاکنون عمر چندانی از این کشور سپری نگردیده اما با اندک نگاهی به تاریخ آن پی خواهیم برد که چیزی حدود 93 درصد (از سال 1901 تاکنون) در جنگ و و قتل و کشتار سپری گردیده است، که به عنوان یک کشور جنایتکار و خونخوار کارنامه قابل تامل و خوبی برجای گذاشته است!!


یاداشت‌ها و دلنوشته‌های م. بارانی سرزمین ,کشور ,تاریخ ,اندک منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مطالب به روز saharngh مرجع تخصصی لوله برای مــــــــــــــحیا معرفی انواع فایل , پروژه و پایان نامه آموزش تخصصی زبان انگلیسی همه چی راجع به تیزر تبلیغاتی دانشگاه پویا